Innovationsmarketing Marketing als Erfolgsfaktor im Innovationsmanagement technologieorientierter mittelständischer Unternehmen

Bibliographic Details
Authors and Corporations: Susen, Stephan
Type of Resource: Book Thesis
Language:German
published:
Frankfurt am Main [u.a.]: Lang, 1995
Series: Europäische Hochschulschriften / 5 ; 1815
Subjects:
Source:Verbunddaten SWB
Subject: QR 380
QP 210
QP 600
QP 624
Call number:96.1742 8.
ISBN:3631493495
9783631493496

Internet

http://www.gbv.de/dms/hbz/toc/ht006765865.PDF
http://d-nb.info/945240910/04
http://digitale-objekte.hbz-nrw.de/webclient/DeliveryManager?pid=813496&custom_att_2=simple_viewer

Hauptbibliothek

Holdings details from Main library
96.1742/18. Available Shelf location: Main library ⋅ Fachbuchfreihand (FBF) ⋅ QP 210 Sus Shelf location